Na zaproszenie fundacji LAW & PARTNERS, mec. Jolanta Budzowska wzięła udział w debacie zorganizowanej przez L&P i Dziennik Gazeta Prawna, podczas której dyskutowano o marketingu usług prawniczych.
W dyskusji udział wzięli: Artur Sikorski, Prezes L&P, redaktor naczelna Dziennika Gazety Prawnej Jadwiga Sztabińska, Joanna Hirsz-Kropińska – członek Zarządu odpowiedzialna za marketing w LexisNexis Polska Sp. z o.o., Marta Marzec-Robak - partner zarządzający kancelarią Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, Justyna Piesiewicz - prezes IABC Poland, specjalista od komunikacji, Dariusz Dobkowski z KMPG Poland, Jarek Roszkowski, specjalista z dziedziny nowych mediów, autor raportu Starkink, udziałowiec Brand24.pl (CamMedia).
Temat przewodni dyskusji brzmiał: czy dziś wystarczy być dobrym prawnikiem, aby się wyróżnić?
Pełny zapis dyskusji wkrótce ukaże się na łamach Dziennika Gazety Prawnej.