W piątek 25 maja w Warszawie odbyła się jednodniowa konferencja szkoleniowa na temat obsługi klienta. Była to już jej siódma edycja!
Z ramienia naszej kancelarii BFP w konferencji uczestniczyła mec. Jolanta Budzowska oraz Pani Paulina Miśkowiec- Pawłowicz. Było to spotkanie prawników i przedstawicieli kancelarii, którzy stale współpracują z Panem Rafałem Chmielewskim (e-marketinprawniczy.pl, pamietnikadwokata.pl,wdrodzedokancelarii.pl) pisząc blogi na temat specjalistycznych zagadnień prawnych i angażując się w zagadnienia dotyczące zarządzania kancelarią prawną. Bieżące wpisy z różnych dziedzin prawa prawników z grupy WebLex znajdą Państwo na stronie grupującej wszystkie blogi: LexMonitor.pl
Szkolenie w ramach WebLex Meeting dotyczyło przede wszystkim obsługi klienta. Chcemy w jak największym stopniu sprostać Państwa oczekiwaniom, a więc czerpaliśmy nauki od najlepszych! Niezwykle inspirujące wykłady na temat optymalnej organizacji pracy kancelarii i kontaktów z klientami wygłosił Pan Paweł Królak oraz Pani Kamila Młodzianko z firmy CorazLepszaFirma.pl